Dit artikel legt uit hoe u Adobe Acrobat Standard en Pro functionaliteit in de COP-Cloud kunt gebruiken.
Adobe Acrobat Standard en Pro zijn te gebruiken als uitbreiding op Adobe Acrobat Reader.
- Licenties aanschaffen en gebruikers uitnodigen
- U start met het aanschaffen van een licentie op Adobe.com.
Om op de goede website te komen start u Arobat Reader en kiest daar "Gereedschappen", kies vervolgens "Beveiliging". - Als u dan niet ingelogd bent met een Adobe ID opent een website waar u een licentie Adobe Acrobat kunt kopen.
- Als het nog niet bestaat maakt u een Adobe ID aan, wat een hoofdaccount voor uw bedrijf zal gaan worden.
- Daarmee bestelt u de licentie.
- Vervolgens krijgt deze persoon (mailbox) de aangeschafte licenties aangeboden, die kunnen dan toegekend worden aan gebruikers (dit gaat doormiddel van een mail)
- Die gebruiker krijgt een mail met de uitnodiging te werken met Adobe acrobat ( Pro of Standard, net welke licentie gekozen is.)
- U start met het aanschaffen van een licentie op Adobe.com.
- Uitnodiging accepteren en de licentie in gebruik nemen
- De gebruiker krijgt dus een mail met een uitnodiging om Acrobat te gebruiken en dient die dus te accepteren.
- Dan moet hij/zij een account aanmaken, op basis van het mailadres, en een wachtwoord kiezen.
- Als dat wachtwoord gekozen is en men ingelogd is is het eigenlijkklaar en kan de webbrowser gesloten worden.
- De licentie neem je in gebruik door in Adobe Acrobat Reader te klikken op "aanmelden"( rechtsboven) en daar dan in te loggen in met het zojuist aangemaakte Adobe ID.
- Hierna zijn alle functies die bij de betreffende versie horen beschikbaar
© ComputerPlan B.V.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.