Dit artikel probeert u te helpen met het oplossen van activatievraagstukken van Office365.
Na het doorlopen van deze procedure moet dit probleem in ieder geval tot de volgende inlog opgelost zijn.
- Sluit alle officepakketten (ook "Skype voor Bedrijven" als dat gestart is (rechtsklikken op dit ikoon en afsluiten kiezen))
- Open Word, een leeg document
- Klik Bestand, Account
- klik op "afmelden" onder "gebruikersgegevens:
- Klik "Ja"
- Vervolg dit tot de tekst leeg is, het kan een aantal maal nodig zijn.
- Sluit Word af, en start het weer op
- Vervolgens verschijnt het "aanmelden om Office in te stellen" scherm: klik aanmelden
- Voer uw mailadres in, klik "Volgende"
- Soms kan de volgende vraag voorkomen, kies "Werk of Schoolaccount".
- Voer uw "office365 wachtwoord" in , en klik op aanmelden (zie voor meer informatie Wachtwoorden binnen ComputerPlan Cloud)
- Hierna zou een en ander weer goed moeten werken, als u nog steeds problemen ondervindt, kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met de Helpdesk.
© ComputerPlan B.V.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.