U kunt uw e-mailaccounts van uw werk of school (Office 365 of andere Microsoft Exchange-accounts) en persoonlijke online-e-mailaccounts zoals Google Gmail, Yahoo! Mail Plus, Comcast of AOL (IMAP of POP) instellen. Hiervoor hebt u alleen uw e-mailadres en wachtwoord nodig.
Gebruikers van Gmail: zie Uw Gmail- of Google Apps-account voorbereiden voor het maken van verbinding met Outlook en Office 365 .
Notities : Voordat u uw eerste account in Outlook 2016 voor Mac kunt instellen, moet u weten wat voor account u hebt: Office 365 of Microsoft Exchange of IMAP of POP. In het algemeen worden met werk- of schoolaccounts Exchange- of Office 365-accounts gebruikt en de meeste webinternetserviceproviders bieden IMAP- of POP-accounts aan.
Als u niet weet welk type e-mailserver uw account gebruikt, neemt u contact op met uw e-mailprovider, internetprovider of e-mailbeheerder.
Uw eerste Exchange-account instellen
1. Klik op de instellingenpagina op Account toevoegen.
2. Klik op het accounttype dat u wilt toevoegen:
Belangrijk : Als u niet weet welk type e-mailserver uw account gebruikt, neemt u contact op met uw e-mailprovider, internetprovider of e-mailbeheerder.
- Klik op Exchange of Office 365 om het e-mailaccount van uw werk of school toe te voegen.
- Klik op Andere e-mail (zoals IMAP of POP) om uw persoonlijke, online e-mailaccount, zoals Hotmail, Outlook.com, Google, MSN, iCloud, enzovoort toe te voegen.
3. Voer uw accountgegevens in en klik op Account toevoegen.
Opmerking : Zorg ervoor dat u voor een werk- of schoolaccount met een Office 365-abonnement uw e-mailadres gebruikt voor zowel het veld E-mailadres als het veld Gebruikersnaam.
Alle toegevoegde accounts worden weergegeven in het linkerdeelvenster.
Tips : Klik om meer e-mailaccounts toe te voegen op het tabblad Extra op Accounts.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.